Gastroli conference ico 02Conference

Секрети бездоганного сервісу і продажів

Date and time

16 September 2019, Monday 09:00

Семінар на тему: «Секрети бездоганного сервісу і продажів»
 Мета: Усвідомити необхідність поліпшення обслуговування гостей в наданні бездоганного сервісу. Ознайомитися з успішними моделями ефективної комунікації і техніками продажів. Визначити бар’єри продажів і позначити зони росту. Підвищити рівень професійної усвідомленості співробітників і бізнес відповідальність в продажах і обслуговуванні. 
Програма тренінгу: Важливість сервісної поведінки в ресторанному бізнесі.Навички комунікації і продажів. Робота з запереченнями та сумнівами гостя.  
Таймінг Тренінгу:
09.00 – 10.00 реєстрація
10.00 – 11.30 1 частина тренінгу
11.30 – 12.00 перерва
12.00 – 13.30 2 частина тренінгу
13.30 – 15.00 обід
15.00 – 16.30 3 частина тренінгу
16.30 – 17.00 перерва
17.00 – 18.30 4 частина тренінгу
18.30 – 19.00 фотосесія 
Марусич Оксана - Сертифікований бізнес-тренер-      Сертифікований коуч (ICF)-      Експерт по сервісу-      Досвід роботи в сфері продажів 26 років-      Досвід розробки і впровадження стандартів 8 років-      Досвід проведення тренінгів за 11 років понад 1300 тренінгів-      Спікер конференцій і семінарів по сервісу і продажуНагороди: «Кращий спікер» 2014р., «Кращий кейс» 2016р.Практичної конференції «КРАЩІ ПРАКТИКИ обслуговування клієнтів»-      Викладач KMBS програми МВА для рестораторів модуль «Управління сервісом», МІБ MBA, «BBI», «CBP»,запрошений спікер МІМ, коуч в HOTELIERO і ін

Photo and video

Thumb 16.09.2019Thumb 16.09.2019Thumb 16.09.2019